Ben jij degene die het komende teamuitje mag organiseren? Leuk! Of toch niet? Want bij het organiseren van een uitje komt meer kijken dan je in eerste instantie denkt…
Checklist
Via onze checklist lees je alvast wat belangrijke zaken rondom organiseren, maar het liefst komen we natuurlijk persoonlijk in contact om de juiste vragen te stellen (welke uitjes hebben jullie in het verleden al gedaan? Hoe ziet het gezelschap eruit; jong/oud, aanpakkers/denkers?) en tot een op maat gemaakt vrijblijvend voorstel te komen.
Waarom een evenementenbureau?
De drie belangrijkste redenen om een evenementenbureau in te schakelen zijn;
- Expertise
Vandaag de dag is alles online te koop, te bestellen en/of te regelen. Maar hoe kun je in deze jungle aan aanbieders de juiste partijen selecteren? Als evenementenbureau met ruim 12 jaar ervaring zijn we inmiddels gepokt en gemazeld en weten we de juiste wegen te vinden. Deze kennis en expertise zetten we ook graag in voor jullie uitje, zodat jullie een hoop sores bespaart blijft.
- Tijdbesparing
Doordat jullie het wiel niet opnieuw uit hoeven te vinden, blijft er voor jullie tijd over voor andere werkzaamheden. Want tijd is geld! En zo kan iedereen doen waar hij/zij goed in is. Natuurlijk betrekken we jullie bij alle belangrijke zaken, maar zorgen wij ervoor dat alles op de achtergrond gewoon doorloopt (laatste checks, draaiboek, etc.).
- Zelf mee kunnen genieten
Een ander groot voordeel van het inzetten van een evenementenbureau is dat het organisatiecomité zelf ook mee kan genieten. Zij hoeven niet als vliegende keep rond te lopen en alles in de gaten te houden; daar zijn wij voor!
Benieuwd hoe wij jullie kunnen hepen? Neem contact met ons op om de mogelijkheden te bespreken!